Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
zwani.com myspace graphic comments
visit twitterbackgrounds.org for more

Saturday, February 2, 2013

Kata-Kata Inilah Yang Ingin Suami Dengar Dari Isterinya..

Assalamualaikum dan salam pagi sabtu..


Sumber:- http://www.facebook.com/SudahTahukahAnda.New

Bismillahir-Rahmanir-Rahim..

Ya Allah... Ajarilah kami bagaimana memberi sebelum meminta, berfikir sebelum bertindak, santun dalam berbicara, tenang ketika gundah, diam ketika emosi melanda, bersabar dalam setiap ujian. Jadikanlah kami orang yang selembut Abu Bakar Ash-Siddiq, sebijak Umar bin Khattab, sedermawan Utsman bin Affan, sepintar Ali bin Abi Thalib, sesederhana Bilal, setegar Khalid bin Walid r.a. Amiin ya Rabbal'alamin.

Layaknya wanita, lelaki juga merasa bahagia jika mendengar kata-kata manis dari pasangannya. Berikut beberapa hal yang diucapkan wanita, yang dapat membuatkan para lelaki bahagia...

1 - "Aku bangga padamu".
Mengungkapkan kebanggaan anda terhadap pasangan, akan membuatkannya merasa menjadi seseorang yang berharga bagi anda. Selain bahagia, anda juga membangkitkan kepercayaan dirinya.

2 - "Aku cinta padamu"
Jangan bosan untuk mengungkapkan kata cinta. Ingatkan terus padanya, betapa anda mencintainya. Kata-kata itu akan membuatkan harinya lebih bermakna.

3 -  "Kamu sangat menarik"
Lelaki juga perlu dibesarkan hatinya. Terkadang, ia juga merasa tidak percaya diri mengenai penampilannya. Pujian tulus dari anda akan membesarkan hatinya. Ia akan merasa menjadi orang paling menarik di dunia.

4 -  "Kamu cerdas"
Otak dan fikiran logik adalah hal yang paling diangungkan oleh para lelaki. salah satu yang membuat mereka merasa 'lebih' dari wanita adalah pendapat, bahawa lelaki lebih logik dari wanita. Memuji kecerdasannya adalah hal yang paling ingin didengari para lelaki.

5 - "Terima kasih"
Kata terima kasih yang tulus akan membuat para lelaki memiliki nilai yang lebih. Perasaan dapat membuat para wanitanya senang akan membuatkan lelaki bahagia.

6 - "Aku menghargai usahamu"
Lelaki kadang kala pernah merasa gagal. Saat ini yang ia perlukan adalah ucapan yang membuatkannya merasa dihargai. Bukan kerana hasil yang ia dapatkan, melainkan untuk semua usaha yang telah is lakukan.

7 -  "Kamu tang terbaik"
Lelaki juga perlu tahu bahawa tak ada lelaki lain yang mampu mengambil hati anda. Jangan bosan-bosan untuk menyakinkannya.

8 - "Kau membuatkanku merasa aman@selamat"
Merasa layaknya seorang pahlawan di mata pasangan membuat rasa percaya diri lelaki meningkat. Menjadi pelindung pasangan adalah hal yang paling ia inginkan.

9 - "Aku memerlukanmu"
Merasa diperlukan juga merupakan hal yang paling diinginkan seorang lelaki. Jangan pernah merasa sangsi untuk mengatakannya.

10 -  "Kau tak akan terganti"
Mengetahui bahawa ia satu-satunya lelaki terbaik di hidup anda, akan membuatnya 'melambung tinggi'. Ia pun akan merasa sangat dicintai.

### SEMOGA BERMANFAAT ###

No comments:

Post a Comment

JANGAN TAK KLIK