Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
zwani.com myspace graphic comments
visit twitterbackgrounds.org for more

Wednesday, October 17, 2012

Doa Rawatan Hentikan Darah Istihadhah

Info dan ilmu yang penting untuk wanita-wanita... Setiap ujian yang Allah berikan pasti ada hikmahnya. Terima denga redha dan pasrah. Disamping itu kita cuba setakat apa yang termampu. Kita hanya mampu berusaha, tapi Allah yang menentukannya. Yang penting, kita perlu yakin akan kuasa Allah pasti Allah akan makbulkan usaha dan doa-doa kita... Amin...



Khas buat wanita, 

Darah Istihadhah (Penyakit) iaitu darah yang keluar daripada faraj (kemaluan) perempuan yang bukan pada hari datangnya haid dan nifas. Sekiranya habis tempoh datangnya haid dan masih ada lagi darah pada hari berikutnya dan seterusnya. Eloklah dibuat pemeriksaan kesihatan untuk mengetahui apakah anda mempunyai sebarang  penyakit iaitu SAKIT PUAN.

Kepada jemaah haji wanita 2012 yang menggunakan pil semasa musim haji ini untuk menghentikan darah haid atau darah Istihadhah bagi melakukan ibadat haji. Elok diamalkan doa ini. 

Caranya:
Sediakan air sebotol dan dibacakan doa ini sebanyak 44 kali dan ditiupkan pada air. Mulakan dengan shalawat Nabi dahulu. InsyaAllah dengan izinnya, darah haid haid atau darah Istihadhah anda akan terhenti selepas meminum air bacaan itu.


Maksudnya:
Dan (setelah binasanya kaum kafir itu) diperintahkan kepada bumi dan langit dengan berkata: Wahai bumi telanlah airmu dan wahai langit berhentilah dari curahan hujanmu dan (ketika itu) surutlah air, serta terlaksanalah perintah (Allah) itu dan bahtera Nabi Nuh itupun berhenti di atas gunung "Judi" serta diingatkan (kepada kaum kafir umumnya bahawa): Kebinasaanlah akhirnya bagi orang-orang yang zalim. 

Wasallam.

31 comments:

  1. saya harap.. doa yg anda bg ni.. insyallah.. dapat.. menyembuh penyakit yg saya alami sekarang.. terima kasih kerana.. bg info yang menarik kepada saya.

    ReplyDelete
  2. Maaf lambat reply... Terima kasih semua kerana sudi kunjungi blog saya. Info yang saya post, adalah yang saya yakin dan percaya dengan izin Allah.Yang penting kita usaha...

    ReplyDelete
  3. saya mengalami benda yang sama..saya nak cube amalakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh dicuba Hanidah Hussin. Kita hanya mampu berusaha, tapi Allah yang menentukan... In Sya Allah, perlu yakin akan kuasa Allah...

      Delete
  4. Salam..sy tgh alami pyakit ni skng dan sy nk amalkan ia...dh brbulan2 sy mnderita. Tima kasih atas info

    ReplyDelete
  5. Sy arap doa ini mujarab tuk sy

    ReplyDelete
  6. Saya dh buat tetapi kenapa masih lagi ada darah??

    ReplyDelete
  7. Saya dh buat tetapi kenapa masih lagi ada darah??

    ReplyDelete
  8. Saya pn dh amalkn hari2 tp still kluar juga darah. Dh jmp dokter pakar sakit puan juga...kasi ubat pn same tk berhenti

    ReplyDelete
  9. Salam.. Saya mengalami masalah yg sama. Ada ape2 cadangan x? Selain amalan doa di atas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekstrak kacip fatimah UTM.. Cube la.. cari kt insta insyaAllah kalau Allah izin mmg mujarab

      Delete
  10. Insyaallah saya akan buat,, terima kasih

    ReplyDelete
  11. Mengalami mslh istihadah hampir 3 bulan....semoga Allah makbulkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis dah jumpa doktor belum?? Sebab sy mgalami mslh yg sama skrg

      Delete
  12. Gunakan daun sirih..baca alfatihah 7x, baca pada tangkai daun kmudian tiup dan pkai di tmpat sulit, niat agar Allah stabilkan tempoh kedatangan haid, pkai selama sejam, sbelum tidur

    ReplyDelete
  13. Salam.. cuba dapatkan jamu kunyit.
    Alternatively.. dengan meminum jus kunyit i.e. blend kunyit hidup bersama sedikit gula melaka. then campurkan dengan air asam jawa. insyaAllah biiznillah. alhamdulillah it works well on me last time.

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Surat apa dan ayat berapa ea di al-qur'an???

    ReplyDelete
  16. Mudah2an doa nii mujarab tuk Saya, mudah2an alloh mengabulkan keinginan Saya tuk sembuh aamiin aamiin allohuma aamiin yaa mujib

    ReplyDelete
  17. Ijin amalkan semoga ijabah Aamiin

    ReplyDelete
  18. Mba, saya sudah beberapa kali ini istikhadhah. Bantu do'a saya ya mba supaya bisa sembuh dan ga istikhadhah lagi

    ReplyDelete
  19. Terima kasih ats perkongsian ilmu

    ReplyDelete
  20. Terima kasih dgn perkongsian ini, izinkn utk mncuba amalkn krn mempunyai masalah yg sama

    ReplyDelete

JANGAN TAK KLIK